Cookie politik

Senest opdateret: 26th februar, 2024

I denne privatlivspolitik (“Privatlivspolitikken“) forklarer vi, hvordan vi håndterer dine personoplysninger, når du besøger vores hjemmesider, registrerer dig for at bruge vores tjenester eller kommunikerer med os, hvilke rettigheder du har med hensyn til dine personoplysninger, og hvordan vi overholde gældende databeskyttelseslove og databeskyttelsesrammeprincipperne, som defineret nedenfor. Læs venligst denne fortrolighedspolitik omhyggeligt.

1. Introduktion

Formål og omfang af fortrolighedspolitikken: Denne privatlivspolitik regulerer behandlingen af ​​dine personlige data, som du giver os, eller som vi indsamler for at sikre din adgang til og brug af vores tjenester (f.eks. når du registrerer din brugerkonto, gennemser vores websteder , eller kommunikere med os) (samlet “kan e-mailes“). Denne privatlivspolitik gælder ikke for de e-mailadresser eller andre personlige data, du måtte indsende til vores tjenester til verifikationsformål, som vi behandler på dine vegne, underlagt en databehandlingsaftale.

Dataansvarlig: Den ansvarlige for dine personlige data er EMAILABLE LLC, med registreret sæde på 223 Wall St, Huntington, NY 11743, USA, virksomhedsregistreringsnummer EIN 85-4358960 (“vi“, “os” og “vores” ).

Gældende databeskyttelseslove: Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove, herunder, men ikke begrænset til, EU 2016/679 General Data Protection Regulation (“GDPR“) og de nationale love, der implementerer den; loven om beskyttelse af personlige oplysninger og elektroniske dokumenter (Canada) (“PIPEDA“); California Consumer Privacy Act of 2018 (“CCPA“); California Privacy Rights Act af 2020 (“CPRA“); GDPR, som omsat til national lovgivning i Storbritannien i henhold til paragraf 3 i European Union (Withdrawal) Act 2018 og som ændret af Data Protection, Privacy and Electronic Communications (Amendments etc.) (EU Exit) Regulations 2019 (som ændret) eller erstattes fra tid til anden) (“UK GDPR“); og den føderale lov om databeskyttelse af 2020 (Schweiz) (“FADP“). Vi er også certificeret under Data Privacy Framework og overholder dets principper, som forklaret mere detaljeret i afsnittet “Data Privacy Framework”.

2. Kategorier af personlige data

Vi kan behandle følgende kategorier af dine personoplysninger:

Data, som du giver os:

  • Fornavn, efternavn, e-mailadresse, telefonnummer, loginoplysninger, faktureringsoplysninger (f.eks. dit VAT/EIN-nummer) og enhver yderligere information, som du beslutter at give os.
  • Vi kan indsamle sådanne data, når du bruger eller registrerer dig for at modtage vores tjenester, eller når du kommunikerer med os via e-mail, webansøgningsformularer, chat, vores sociale medier og andre former for kommunikation. Vi kan også indsamle dine personlige data, hvis du vælger at deltage i en konkurrence, begivenhed eller en fokusgruppe.

Data, som vi indsamler fra andre kilder:

  • Vi kan indsamle dine personlige data gennem cookies. For mere information om typer og formål med cookies, der bruges af os, henvises til vores Cookiepolitik.
  • Når du bruger Emailable, kan du vælge at tillade tjenester, funktionaliteter og integration leveret af tredjeparter, herunder, men ikke begrænset til, tredjeparts betalingsgateways (såsom PayPal eller Stripe), udbydere af sociale medier og udbydere af kommentartjenester ( samlet, “tredjepartstjenesterne“). Når det er aktiveret, kan udbyderne af tredjepartstjenester dele visse oplysninger, som du gør tilgængelige for os via dine indstillinger, underlagt deres privatlivspolitikker.

Følsomme data:

  • Vi indsamler eller behandler under ingen omstændigheder med vilje nogen persondata, der kan klassificeres som særlige eller følsomme kategorier af personoplysninger i henhold til gældende databeskyttelseslove.

3. Formål med behandlingen

Vi kan indsamle og behandle dine personoplysninger til følgende formål:

At levere og forbedre vores tjenester og udvikle nye tilbud

Vi kan bruge dine personlige data og oplysninger om din organisation til at levere vores tjenester til dig. Vi vil især bruge dine personlige data til at oprette og vedligeholde din brugerkonto, identificere dig, når du logger ind på din konto, behandle dine betalinger og opfylde dine anmodninger. Hvis du deltager i en konkurrence eller en lignende begivenhed, kan vi bruge dine personlige data til at administrere en sådan begivenhed.

Vi kan også bruge de personlige data om dig til at forbedre, optimere, sikre, opdatere, markedsføre og analysere vores tjenester eller udvikle nye tjenester.

At kommunikere med dig

Vi kan behandle dine personlige data for at kommunikere med dig, for eksempel når vi hjælper dig med at oprette eller administrere din konto, yde kundeservice, løse dine klager og sende tekniske meddelelser og andre supportmeddelelser. Sådan kommunikation påvirkes ikke af dine præferencer for markedsføringskommunikation.

For at informere dig om vores tjenester

Vi kan kontakte dig om vores nyheder, begivenheder, tjenester og deres funktioner eller særlige tilbud, som vi mener kan interessere dig, forudsat at vi har den nødvendige tilladelse til at gøre det, enten på grundlag af dit samtykke eller vores legitime interesser i at give dig med markedsføringskommunikation, hvor vi kan gøre det, inden for de grænser, der er fastsat i loven. Du kan til enhver tid fravælge at modtage marketingbeskeder (gratis) ved at klikke på “afmeld”-linket i en af ​​de meddelelser, der er sendt til dig, eller ved at kontakte os direkte på info@varmepumpesmeden.dk.

For at overholde juridiske forpligtelser, forhindre svigagtige aktiviteter og beskytte vores rettigheder

Vi kan også behandle dine personoplysninger for at overholde gældende juridiske forpligtelser eller for at opdage, forhindre og adressere svindel og anden ulovlig aktivitet. Dette omfatter etablering, udøvelse eller forsvar af vores juridiske krav, håndhævelse af vores servicevilkår og beskyttelse af vores rettigheder.

4. Behandlingens lovlighed

Udførelse af en kontrakt: Vi behandler, bruger og opbevarer dine data primært for at udføre vores forpligtelser i henhold til de kontrakter, som vi har indgået med dig eller din organisation.

Legitime interesser: I visse tilfælde kan vi også behandle dine personoplysninger baseret på vores legitime interesser. Vores legitime interesser omfatter at forbedre vores tjenester og kundebase, give dig en bedre brugeroplevelse, administrere vores kunderelationer, udføre markedsundersøgelser og analyser, udøve og forsvare vores juridiske rettigheder, forhindre svig, ulovlig aktivitet eller overhængende skade og sikre sikkerheden og driften af ​​vores netværk og tjenester. Hvor det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, kan vi også kontakte dig om vores tjenester baseret på vores legitime interesser.

Samtykke: I specifikke tilfælde behandler vi dine data baseret på dit samtykke i overensstemmelse med kravene til samtykke i henhold til gældende databeskyttelseslove. For eksempel kan vi stole på dit samtykke til direkte markedsføringsformål eller personlig annoncering, hvor det er nødvendigt.

Overholdelse af en juridisk forpligtelse: Vi kan også behandle dine personoplysninger, hvor en sådan behandling er nødvendig for at overholde de love, der gælder for vores forretningsdrift.

5. Opbevaring og sletning af personlige data

Vi opbevarer kun dine personlige data: (i) så længe sådanne personlige data er nødvendige til de formål, der er beskrevet i denne fortrolighedspolitik; (ii) hvis vi ved lov er forpligtet til at opbevare sådanne data i en vis periode; eller (iii) indtil du anmoder os om at slette personlige data, gøre indsigelse mod eller trække dit samtykke til behandlingen tilbage, hvis det er relevant – alt efter hvad der kommer først. Vi sletter derefter dine personlige data sikkert fra vores systemer.

6. Sikkerhedsforanstaltninger

Vi gør vores bedste for at holde dine personlige data sikre og sikre. Vi implementerede organisatoriske og tekniske informationssikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personlige data mod uautoriseret adgang og offentliggørelse, tab og misbrug. De sikkerhedsforanstaltninger, vi har taget, omfatter:

  • Sikrede netværk;
  • Krypteringer;
  • Stærke adgangskoder;
  • Begrænset adgang til dine personlige data af vores personale;
  • Anonymisering af personlige data (når det er muligt); og
  • Valg af pålidelige databehandlere (tjenesteudbydere).

Tredjepartslinks: E-mailbar kan indeholde links til websteder og tjenester, der ejes, drives og kontrolleres af tredjepartstjenesteudbydere. Vi er ikke ansvarlige for privatlivets fred og sikkerhedspraksis anvendt af sådanne tredjeparter eller for indholdet af deres websteder eller tjenester. Hvis du har spørgsmål vedrørende den måde, dine personlige data behandles, bruges eller opbevares af sådanne tredjepartstjenesteudbydere, anbefaler vi at henvise til privatlivspolitikkerne på deres relevante websteder.

7. Videregivelse af personlige data

Vi kan videregive dine personlige data til:

Vores tilknyttede selskaber, hvor det er relevant, der arbejder sammen med os eller på vores vegne med de formål, der er beskrevet i denne privatlivspolitik.

Tredjeparter, såsom professionelle rådgivere eller offentlige myndigheder, når det er nødvendigt, for at overholde juridiske forpligtelser, for at håndhæve eller forsvare vores juridiske rettigheder, herunder i forbindelse med en virksomhedsomstrukturering eller insolvens, for at forhindre svigagtige aktiviteter eller overhængende skade, og/eller for at sikre sikkerheden og driften af ​​vores netværk og tjenester.

Vores leverandører, der behandler dine personoplysninger som vores behandlere (tjenesteudbydere) på vores vegne og i henhold til vores instrukser, for at give dig de tjenester, du har anmodet om, og for at sikre, at de fungerer og udvikler sig korrekt (IT-support, hosting, betalingsbehandling mv. .). Vi bestræber os på at udvælge vores leverandører omhyggeligt og sikre, at de er i stand til at levere tilstrækkelig databeskyttelse og sikkerhedsforanstaltninger.

Tredjeparter, der bruger cookies og andre relaterede teknologier. Se venligst vores cookiepolitik for mere information.

8. Internationale overførsler af personoplysninger

Hvor det kræves af den gældende databeskyttelseslovgivning, finder enhver overførsel af dine personoplysninger uden for EU, Storbritannien eller Schweiz kun sted, hvis kravene i den gældende databeskyttelseslovgivning, især som fastsat i art. 44 ff. GDPR, er blevet opfyldt, f.eks. baseret på Europa-Kommissionens beslutninger om tilstrækkelighed eller standardkontraktklausulerne (EU eller Schweiz), herunder UK SCC-tillægget, hvor det er relevant.

Dataoverførsler til USA fra EU, Det Forenede Kongerige (inklusive Gibraltar) og Schweiz (fra ikrafttrædelsesdatoen for den schweiziske føderale administrations anerkendelse af Swiss-U.S. Data Privacy Framework) er baseret på Data Privacy Framework som beskrevet i detaljer i afsnittet nedenfor.

9. Databeskyttelsesramme

Med henblik på dette afsnit gælder følgende definitioner:

“Databeskyttelsesramme” betyder EU-U.S. Data Privacy Framework, Schweiz-U.S.A. Data Privacy Framework og den britiske udvidelse til EU-U.S. Databeskyttelsesramme.

Principper for databeskyttelsesramme” eller “principper” skal betyde de principper, der præsenterer et sæt krav, der styrer de amerikanske deltagende organisationers brug og behandling af personlige data modtaget fra EU, Storbritannien eller Schweiz og gælder for EU-U.S. Data Privacy Framework, Storbritanniens udvidelse til EU-U.S. Data Privacy Framework og Schweiz-U.S.A. Databeskyttelsesramme.

“EU-U.S. Data Privacy Framework” betyder EU-U.S. dataoverførselsmekanisme udviklet af det amerikanske handelsministerium, som blev anerkendt af Europa-Kommissionens gennemførelsesbeslutning af 10. juli 2023 for at give et passende niveau af beskyttelse af personoplysninger i henhold til GDPR.

“Schweizisk-USA Data Privacy Framework” betyder det schweiziske-USA. dataoverførselsmekanisme, der skal anerkendes af den schweiziske føderale administrations beslutning om tilstrækkelighed i henhold til FADP.

“UK Udvidelse til EU-U.S. Data Privacy Framework” betyder UK-U.S. dataoverførselsmekanisme, som blev anerkendt af den britiske regerings beslutning med virkning fra den 12. oktober 2023 for at give et passende niveau af beskyttelse af personoplysninger i henhold til UK GDPR.

Vores forpligtelse: Vores overførsler af personlige data fra EU, Storbritannien (inklusive Gibraltar) og Schweiz til USA udføres i nøje overensstemmelse med Data Privacy Framework, som er fastsat af det amerikanske handelsministerium. Mere information om Data Privacy Framework kan findes her.

Databeskyttelsesrammeprincipper: Vi har selvcertificeret, at vi overholder databeskyttelsesrammeprincipperne for meddelelse, valg, ansvarlighed for videre overførsel, sikkerhed, dataintegritet og formålsbegrænsning, adgang, regres, håndhævelse og ansvar. Du kan nemt tjekke vores selvcertificeringsstatus ved at besøge webstedet for det amerikanske handelsministerium.

Vi overholder databeskyttelsesrammeprincipperne som beskrevet nedenfor.

  1. Bemærk: I denne privatlivspolitik underretter vi personer, hvis personoplysninger er indhentet fra EU, Storbritannien eller Schweiz, om vores databeskyttelsespraksis, herunder (i) de typer af personoplysninger, vi indsamler, (ii) de formål, som vi indsamle og bruge persondata, (iii) de typer tredjeparter, som vi videregiver persondata til, og de formål, som vi gør det til, (iv) en mulighed for at få adgang til persondata, (v) de valg og midler, vi tilbyder for begrænsning af vores brug og videregivelse af personlige data, (vi) hvordan vores forpligtelser i henhold til Data Privacy Framework håndhæves, og (vii) hvordan du kan kontakte os med eventuelle forespørgsler eller klager. Emailable overholder Data Privacy Framework som angivet af US Department of Commerce. Emailable har over for det amerikanske handelsministerium bekræftet, at det overholder databeskyttelsesrammeprincipperne med hensyn til behandling af personoplysninger modtaget fra EU, Storbritannien og Schweiz. Hvis der er nogen konflikt mellem vilkårene i denne fortrolighedspolitik og principperne, er principperne gældende.
  2. Valg: Du har mulighed for at vælge (fravælge), om dine personoplysninger (i) skal videregives til en tredjepart eller (ii) bruges til et formål, der er væsentligt anderledes end det eller de formål, som de blev oprindeligt indsamlet eller efterfølgende godkendt af dig. Det kan du gøre ved at kontakte os på info@varmepumpesmeden.dk. Bemærk venligst, at i visse situationer (f.eks. når en videregivelse sker til en tredjepart, der fungerer som en agent for at udføre opgave(r) på vores vegne eller i henhold til vores instruktioner, og vi har indgået en kontrakt med en sådan part), det er muligvis ikke muligt at fravælge dem uden at forringe de tjenester, vi leverer.
  3. Ansvar for videre overførsel: Når vi handler i egenskab af en dataansvarlig og overfører dine personlige data til en tredjepartsansvarlig, overholder vi principperne for “meddelelse” og “valg” beskrevet ovenfor. Vi indgår også en kontrakt med den tredjepartsansvarlige, der sikrer, at sådanne data kun må behandles til begrænsede og specificerede formål i overensstemmelse med det samtykke, du (den registrerede) har givet, og at modtageren vil yde samme beskyttelsesniveau som principperne, og hvis denne forpligtelse ikke længere er opfyldt, vil en meddelelse blive givet til os. Kontrakten bestemmer også, at, når en sådan afgørelse træffes, ophører den tredjepartsansvarlige med behandlingen eller tager andre rimelige og passende skridt til at afhjælpe. Når vi overfører personoplysninger til en tredjepart, der fungerer som en agent (vores databehandler/tjenesteudbyder) ), sikrer vi, at agenten: (i) kun bruger personlige data til begrænsede og specificerede formål; (ii) er forpligtet til at yde mindst det samme niveau af beskyttelse, som det kræves af principperne; (iii) tager rimelige og passende skridt for at sikre, at den effektivt behandler de overførte personoplysninger på en måde, der er i overensstemmelse med vores forpligtelser i henhold til principperne; (iv) er forpligtet til at underrette os, hvis den træffer en beslutning om, at den ikke længere kan opfylde sin forpligtelse til at yde det samme niveau af beskyttelse, som det kræves af principperne; og (v) efter vores meddelelse, herunder under (iv), tage rimelige og passende skridt til at stoppe og afhjælpe uautoriseret behandling af personoplysninger. Vi vil også give et resumé eller en repræsentativ kopi af de relevante bestemmelser om privatlivets fred i kontrakten efter anmodning fra en offentlig myndighed. I visse situationer kan vi være forpligtet til at videregive personoplysninger som svar på lovlige anmodninger fra offentlige myndigheder, herunder for at opfylde krav til national sikkerhed eller retshåndhævelse. Især forbliver vi ansvarlige og ansvarlige i henhold til principperne, hvis tredjepartsagenter, som vi engagerer til at behandle personoplysninger på vores vegne, gør det på en måde, der er uforenelig med principperne, medmindre vi kan bevise, at vi er ikke ansvarlig for den hændelse, der giver anledning til skaden.
  4. Sikkerhed: Vi træffer rimelige og passende foranstaltninger for at beskytte personlige data mod tab, misbrug, uautoriseret adgang, offentliggørelse, ændring og ødelæggelse. Når vi sikrer en sådan sikkerhed, tager vi behørigt hensyn til de risici, der er forbundet med behandlingen og karakteren af ​​personoplysningerne. Vores sikkerhedsforanstaltninger er anført i afsnittet “Sikkerhedsforanstaltninger”.
  5. Dataintegritet og formålsbegrænsning: Vi indsamler kun en minimal mængde personoplysninger, der er relevante for behandlingens formål. Vi behandler ikke personoplysninger på en måde, der er uforenelig med de formål, hvortil sådanne personoplysninger blev indsamlet eller efterfølgende godkendt af en person (dig). Desuden gør vi en rimelig indsats for at sikre, at persondata er pålidelige til dens tilsigtede brug, nøjagtige, fuldstændige og aktuelle. Vi overholder principperne, så længe vi opbevarer personoplysninger.
  6. Adgang: Du har ret til at få adgang til de personoplysninger, som vi har om dig. Desuden er du i stand til at rette, ændre eller slette disse data, hvor de er unøjagtige eller er blevet behandlet i strid med principperne. Dine rettigheder er beskrevet detaljeret i afsnittet “Dine rettigheder”. Bemærk venligst, at denne ret ikke kan udøves, hvis byrden eller omkostningerne ved at give adgang til dine personlige data ikke står i rimeligt forhold til risiciene for dit privatliv, eller hvor andre personers rettigheder end dig ville blive krænket. Du kan udøve dine rettigheder ved at kontakte os på info@varmepumpesmeden.dk.
  7. Regres, håndhævelse og ansvar: Med henblik på overholdelse af Data Privacy Framework er vi underlagt undersøgelses- og håndhævelsesmyndigheden i US Federal Trade Commission. I overensstemmelse med principperne forpligter vi os til at løse klager over dit privatliv og vores indsamling eller brug af dine personlige oplysninger overført til USA i henhold til Data Privacy Framework. Personer i EU, Storbritannien og Schweiz med forespørgsler eller klager om databeskyttelsesramme skal først kontakte os via e-mail på info@varmepumpesmeden.dk. Vi vil reagere på dit krav uden unødig forsinkelse. Vi har endvidere forpligtet os til at henvise uafklarede klager om privatlivets fred i henhold til principperne til en uafhængig tvistbilæggelsesmekanisme, Data Privacy Framework Services, der drives af BBB National Programs. Hvis du ikke modtager rettidig bekræftelse af din klage, eller hvis din klage ikke er behandlet tilfredsstillende, bedes du besøge BBB National Programs-webstedet for at få flere oplysninger og indgive en klage. Denne service leveres gratis til dig. Hvis din databeskyttelsesrammeklage ikke kan løses gennem ovenstående kanaler, kan du under visse betingelser påberåbe dig bindende voldgift for nogle resterende krav, der ikke er løst af andre klagemekanismer. Se her for mere information.

10. Dine rettigheder

Som registreret i EU, Storbritannien eller Schweiz har du følgende rettigheder:

  • Retten til adgang;
  • Retten til berigtigelse;
  • Retten til sletning;
  • Retten til at begrænse behandlingen;
  • Retten til at gøre indsigelse mod behandling;
  • Retten til dataportabilitet;
  • Retten til at trække samtykke tilbage; og
  • Ret til at indgive en klage.

Ret til indsigt: Du har ret til at anmode om indsigt i de personoplysninger om dig, som vi behandler, og til at modtage en kopi af disse data. Du kan også til enhver tid kontakte os med en anmodning om at modtage mere information vedrørende:

  • de formål, som vi bruger dine personlige data til;
  • hvordan vi kategoriserer dine personlige data;
  • modtagerne af dine personlige data;
  • hvor lang tid vi opbevarer dine personlige data; og
  • dine rettigheder som registreret.

Ret til berigtigelse: Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig rettet og, i betragtning af formålene med behandlingen, til at få suppleret eventuelle ufuldstændige personoplysninger om dig.

Ret til sletning: Hvor det er relevant, har du ret til sletning af dine personlige data uden unødig forsinkelse. Bemærk venligst, at vi i nogle tilfælde kan være juridisk forpligtet til at opbevare nogle af dine personlige data. Vi kan også beholde nogle af dine personlige data for at forsvare vores juridiske rettigheder, undgå at sende dig uønsket reklamemateriale i fremtiden og for at føre en registrering af din anmodning og vores svar.

Ret til at begrænse behandlingen: I nogle tilfælde har du ret til at begrænse behandlingen af ​​dine personoplysninger, især hvis du mener, at en sådan behandling er ulovlig, eller dine data er unøjagtige.

Ret til at gøre indsigelse mod behandling: Hvor vi stoler på vores legitime interesser for at behandle dine personoplysninger, har du ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger. Du har også ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger til direkte markedsføringsformål.

Ret til dataportabilitet: I det omfang det juridiske grundlag for vores behandling af dine personoplysninger er (i) dit samtykke eller (ii) at behandlingen er nødvendig for udførelsen af ​​en kontrakt, som du er part i, og en sådan behandling er udføres af automatiserede midler, har du ret til at modtage dine personoplysninger fra os i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format. Du kan også anmode os om at overføre sådanne data til en anden dataansvarlig.

Ret til at trække samtykke tilbage: I det omfang det juridiske grundlag for vores behandling af dine personoplysninger er samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dette samtykke tilbage. Fortrydelse vil ikke påvirke lovligheden af ​​behandlingen før tilbagetrækningen.

Ret til at indgive en klage: Du kan også have ret til at indgive en klage til den relevante databeskyttelsesmyndighed. For EU er listen over databeskyttelsesmyndigheder tilgængelig her. For Storbritannien er tilsynsmyndigheden Information Commissioner’s Office, med registreret kontor i Wycliffe House, Water Lane, Wilmslow SK9 5AF, Storbritannien. For Schweiz er tilsynsmyndigheden Federal Data Protection and Information Commissioner (FDPIC), med registreret kontor på Feldeggweg 1, CH – 3003 Bern, Schweiz.

Udøvelse af dine rettigheder: Du kan udøve enhver af dine rettigheder i forhold til dine personlige data ved at kontakte os på info@varmepumpesmeden.dk. For at verificere legitimiteten af ​​din anmodning kan vi bede dig om at give os en identificerende information, så vi kan finde dig i vores system.

Hvis du er en californisk forbruger, se venligst afsnittet “CCPA-meddelelse” for en fuldstændig erklæring om dine rettigheder i henhold til CCPA, herunder retten til at fravælge deling og salg af dine personlige data..

11. Børn

Vi tillader ikke nogen yngre end 18 år at bruge Emailable. Derfor indsamler vi ikke bevidst personoplysninger om nogen under 18 år. Hvis vi bliver opmærksomme på, at der er indsamlet personoplysninger om nogen under 18 år, vil vi tage passende skridt til at slette sådanne data.

12. CCPA-meddelelse

Hvis du er baseret i staten Californien (USA), er du beskyttet som forbruger af CCPA, som ændret af CPRA, med hensyn til dine personlige oplysninger. Ud over afsløringerne i denne privatlivspolitik giver vi dig hermed yderligere oplysninger om vores databehandlingspraksis og dine forbrugerrettigheder, som krævet af CCPA, CPRA og reglerne fra California Privacy Protection Agency (“CPPA” ).

Dine rettigheder vedrørende dine personlige oplysninger: Som forbruger i Californien har du visse rettigheder givet af CCPA med hensyn til dine personlige oplysninger. Disse rettigheder er:

  • For at modtage information om:
    • De kategorier af personlige oplysninger, som vi indsamlede fra dig;
    • Kildekategorierne fra personlige oplysninger indsamles;
    • De forretningsmæssige eller kommercielle formål, som vi indsamlede dine personlige oplysninger til;
    • De kategorier af tredjeparter, som dine personlige oplysninger blev videregivet til, og de personlige oplysninger, der blev videregivet; og
    • De specifikke stykker personlige oplysninger, som vi har indsamlet om dig.

Se venligst denne privatlivspolitik for at lære mere om de kategorier af personlige oplysninger, som vi indsamler om dig. – At anmode om, at vi retter unøjagtige oplysninger, som vi muligvis behandler om dig; – At anmode om, at vi ikke sælger eller deler dine personlige oplysninger;

Vi sælger ikke personlige oplysninger, som defineret i CCPA. Vi kan dele dine personlige oplysninger indsamlet af cookies med tredjeparter med henblik på personlig annoncering. Du kan fravælge en sådan deling ved at kontakte os på info@varmepumpesmeden.dk. For mere information, se venligst vores Cookiepolitik. – For at anmode om, at vi begrænser brugen og videregivelsen af ​​dine følsomme personlige oplysninger:

Bemærk venligst, at vi ikke indsamler følsomme personoplysninger om dig. – At anmode os om at slette dine personlige oplysninger, som vi har om dig, medmindre der er en undtagelse i henhold til CCPA; og – At forblive fri for ulovlig diskrimination for at udøve dine rettigheder.

Indgivelse af anmodninger under CCPA: Du kan indsende dine anmodninger om at udøve dine rettigheder til os via e-mail på info@varmepumpesmeden.dk med “CCPA-anmodning” i emnelinjen. Vi vil svare dig hurtigst muligt. Bemærk venligst, at vi muligvis skal bekræfte din identitet ved at anmode dig om at indsende visse identifikationsoplysninger.

Alternativt kan du sende os et brev med posten til vores postadresse angivet i slutningen af ​​denne fortrolighedspolitik.

Autoriseret agent: Du kan udøve dine rettigheder gennem en autoriseret agent. For at gøre dette skal du (i) give os en kopi af din skriftlige tilladelse til, at den autoriserede agent kan handle på dine vegne; og (ii) bekræfte din identitet hos os. Alternativt kan du (i) give din autoriserede agent en fuldmagt i henhold til California Probate Code sektionerne 4000 til 4465 og (ii) indsende en kopi af fuldmagten til os.

Afvisning af dine anmodninger: I nogle tilfælde efterkommer vi muligvis ikke din anmodning. Sådanne tilfælde omfatter: (i) manglende bekræftelse af din identitet; (ii) hvis du ikke har bemyndigelse til at udøve rettighederne på vegne af en anden person; (iii) hvis der er en undtagelse i henhold til CCPA; eller (iv) hvor de personlige oplysninger, som vi har om dig, ikke er underlagt CCPA.

13. Periode og ændringer

Varighed: Denne privatlivspolitik træder i kraft på den ikrafttrædelsesdato, der er angivet øverst i privatlivspolitikken og forbliver gyldig, indtil den opdateres af os.

Ændringer: Vi kan opdatere denne fortrolighedspolitik fra tid til anden ved at offentliggøre en ny version på vores hjemmeside. Vi opfordrer dig til at gennemgå den en gang imellem for at holde dig opdateret med den seneste udvikling. Vi kan underrette dig om vigtige ændringer via e-mail eller via et privat beskedsystem.